Utvecklingssamtal!!! :O

Ja snart är det prov och jag har knappt pluggat någe... Men någe ännu hämskare..! Jag har utvecklingssamtal imon!!! :O Och problemet är att inte tror jag har utvecklas någe sen sist :S..! Men jag hoppas jag har behålt mina 5 VG:n ;P, eller höjt dom går ju oxå bra! Hähähäh :P! Fast det tror jag knappast... *SUCK!* Men vi får se imon..
Imon kommer by the way min mammas moster hit... Och gissa vilket rum hon säkert kommer sova i (utan att mamma har frågat IGEN) MITT......! Men ska fråga det.., tror inte hon ska sova här...
Aah men nu ska jag.... gå... å.... göra nåt... typ... har inge mer o skriva om ;p. Det händer int så myche här om kring... Men vi hörs :)



                                                Tjaoo Meisan ;)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0