W00t the hell!..

Det va alltså det här som gjorde att jag behöved sova med öronproppar i fredas natt.. 20m lång o 1m i diameter... Pappa var ju itne den lyckligase när han insåg att han var tvungen att ta reda på åbräket oxå.. Jag bah : SÅ COOOOOLT!!! (ungefär...) Jag berätta det för Felicia och hon sa att där har ju pappa att stå i under helgen. Jag som känner min pappa väldigt väll, visste att han och Danne snart skulle vara klar inom kort... Så sant smo det var sagt... Granen var i en ved hög inom 3 timmer.. Pappa är ju knappast känd för att dra ut på saker :).

Men nu är det 1:a advent... Den längsta jävla väntan som finns, jag hatar adventerna... Idag har vi bakat lussikatter, som en utav dehär två katterna. Ozzy äter ju allt...(den gula btw) Jag blev helt rödflamig om händerna efter bakningen.
Men nu sittar och med min lilla syrra Tindra o tittar på Musses Jul i Ankeborg. Imon är det skola och jag är ganska trött nu, men kommer nog inte kunna sova, för jag sov på dan... Suck... Aja men nu ska jag fortsätta titta på när Knattarna försöker skriva sina namn på Tomtens list, kanske man själv borde testa ;)

Kramisar på er alla sötisar :} Meiisan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0