*Suck* Penicillin, here I come..! -.-'

Det var som jag och mamma trodde.. Jag HAR halsfluss... Men det var hyfsat chill där, min bästa kompis låssas mamma som var där och kollade på det där :). Men när både hon och hennes kollega hade kollat så ville mamma oxå kolla, och då slant en av dom med träpinnen så den typ åkte ner i halsen lite gran...... jag bah: MAMMA LÅT DOM GÖRA SITT JOBB!!! :@... jag ganska pissed när det blir så.... nästa ggn går jag garanterat SJÄLV! Penicillinen ska vi hämta kl halv 4 btw...¨
Mamma försöker få mig att äta soppor ist för nuddlar... Men jag tror jag börjar bli hungrig, det kurrar i magen iaf.. Ska nog försöka äta lite nuddlar lr nått, har bara ätit sen liten skål glass idag för att få i mig en värktablett...

See u later ppl, Meiisan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0