Hos pappan nu då... :]

Hejj alla goa o glada! :) Jag sitter hemma hos pappa nu, utom civelisation (hur det nu stavas xD), men det är mysigt här ändå :). Men det hade ju vart så sjukt mycket mer kul och bra om mina kära älskade vänner kunde logga in någonstans! :/!!!
Tycker det är ganska trist för jag har fortfarande ont i halsen och i svaljet... Men det är så sjukt mycket bättre än igår (Y), hoppas att man kan gå till skolan på måndag :D!.. Jag vet, ni tror bergis jag är tokig, men jag har saknat mina kompisar as myche!!! :(... + att jag inte gillar att ha ont o va sjuk, och man missar så sjukt jävla mycket om man är borta en dag... Men i helgen ska jag försöka hinna ikapp med SO:n /som skulle va inne igår..... Men jag skulle vilja ha haft mer hemma men det skulle jag nog iaf inte orka göra... Ska försöka orka med SO:n, det är ''viktigaste'', eftersom jag bara har den hemma.... Men nu ska jag fortsätta mysa med Ozzy o Prinsen (mina 2 underbara katter). Men jag får göra det på håll för Prinsen blir lätt sotis på Ozzy :) för Prinsen är mycket äldra och gillar inte konkurans när det gäller... MEJ :D!

Kram på er alla :D // Meiisan :}

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0