Halsfluss??? :'(

Jag har inte skrivit på så länge, men tror inte så många bryr sig.... Men iallafall jag tror jag har fått HALSFLUSS!!! Ska gå till hälsocentralen och kolla upp det... Ska dit (ämh) tvååå tror jag... Mamma är på något möte med jobbet och skulle hölja med dit. Jag HATAR sjukhus :( !!! Men efter som jag har lite lätt panik efter som jag knappt kan svälja sååååå.... är jag så illa tvungen :/... Jag kände nyss där läkarna alltid känner vid halsen, som jag alltid har tänkt : W00t The Hell, vf känner du där... Och jag hade ont där... Det är så jävla sjukt!!! Igår kollade jag upp symtomen på http://www.vardguiden.se/Sjukdomar-och-rad/Omraden/Sjukdomar-och-besvar/Halsfluss/ och jag hade nästan alla... Och ingen värktablet hjälpte häller.... Mamma sa åt mig att ta en halv tablett och det blev ju inge bättre... Det blev sämre... Men nu har det fixat till sig igen, men ahr fortfarande jätte ont.. :( Jag sov nästan hela dan igår gick upp typ 6 på kvl, och nästan tills nu och är ändå helt slutkörd... AAH!!! Jag hatar att vara sjuuuuuk!!! Jag är alltid antingen frisk eller assjuk! Det är så drygt...
Men ska nu ska jag försöka äta något... Det jag har ätit på dom två dagarna jag har haft det här är: ett paket nuddlar, 3-5 småskålar men vaniljglass, och druckit lite vatten, och några värktabletter eller det var det jag åt igår.. Idag har jag inte ätit ÄN ;)... tänkte ta lite vaniljglass med en allvedon... Om det går att svälja...
Men jag ska försöka uppdatera bloggen efter jag har kollat upp det...

Tjaoo så länge Meiisan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0