Juldagen! :)

Nu är juldagen snart slut o jag sitter med pappa och Tindra och tittat på ~Astrids jul~ men Emil, Lotta på bråkmakargatan, Ronja rövardotter, Pippi o litte annat smått o gott från barndomen :')!

Igår var det Julafton, (surprise! :O ) men då fick jag nån maskara och eyeliner från [] och en "rund" halsduk som var så j*ävla mjuk så att det fanns ju inte, av min "gamelfaster" Eva :) TACK!

O av moffa o momma fick jag skridskor och en tjocktröjja som momma hade stickat <3! TACK! :)

Och av mamma tror jag inte jag fick någonting av igår..

Vi hade mamma julafton i förgår och då fick jag en röd Snug Rug, för er som inte vet det så är det en filt med ärmar..
Första ggn jag såg en så var jag sjukt nyvaken, klockan var 8 på morgonen på ett lov och jag har ett förjävligt morgonhumör... O det första som kom upp i hövvet var,

- Eh..? Va fan är det här??! en filt??? (för jag såg inte vad det var), men eftersom jag var medveten om att jag skulle kunna säga det och att det skulle såra min mamma mycket så log jag bara. Sen när jag hade legat o dragit mig en stund så insåg jag att det var ju en sån som jag kollat in på coolstuff.se så blev jag väldigt, väldigt glad och gick omkring i den resten av dagen :). så TACK MAMMA! :) <3

Och av pappa fick jag någon salva och dusch cream som är bra mot min torra hy, och 300kr

Också var äntligen hela familjen samlad i drygt 6 timmar :), o ingen blev skadad, XD inte för att någon brukar bli det men jag ville bara förtydliga det ;P!

haha ha en as bra fortsättning allihopa. Nu ska jag försöka få tag i min kompis, som har farit te sthlm över julen... o jag är inte alls skit sur över det... ;P

KRAM PÅ ER // Mei :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0