HAPPY NEW YEAR EVERYONE!!!!!

Gott Nytt År på er alla!!! I kvl ska jag pappa o Tindra smälla raketer o skicka upp två st ljuslycktor. det kommer nog o bli jätte fint! Ska ta kort o lägga upp här med fyrverkeriet o det andra. Sen blir det nån alkohålfri sidder lr något annat äkligt skit.... men det får vi veta vid midnatt! :D
o by the way dick jag reda på att moffa momma o säkert Eva oxå ska komma! YEEY! då går alltså jag, pappa, Tindra, moffa och Eva o skuter raketer. Momma är rädd för höga ljud och så... Men nu ska jag gå ut i det vackra vintervädret på -6 C, o ta lite mer vackra vinterbilder, få se hur många man kommer upp i, minet ligger just nu på drygt 20-30 bilder sen igår.... uuuuuppsss...... X}

Hej på er! o hör snart av mig igen :) Meii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0